Kategorie

Reklamace zboží v zákonné lhůtě 2 let

V našem obchodě jde spíše o formální věc, protože kávu vypijete raz dva a ostatní produkty jsou kvalitní a naštěstí máme minimum reklamací, ale výrobní vady se samozřejmě vyloučit nedají a nic moc s nimi nenaděláme.
1) Kontaktujte nás, popište váš problém a přiložte fotografii toho s čím máte problém
2) Budeme vás kontaktovat jak situaci vyřešíme.
Pokud bychom chtěli zboží zaslat zpět přiložte prosím k zásilce Reklamační formulář.

>> Reklamační formulář - stahujte zde <<

Zboží vždy zasílejte na adresu do Prahy (nikoliv na sídlo v Náchodě!). Zasílejte Českou poštou jako Cenný balík, vyjde to levněji než Balík Do ruky.
GourmetKava s.r.o.
(reklamace)
Mánesova 49
12000 Praha

 

Rozbité zboží během přepravy

Došlo vám rozbité zboží? Snažíme se zboží poctivě balit, lepit upozornění na balíčky, že obsahují sklo, ale přesto se to občas stane, že zboží k vám dojde rozbité. Jak postupovat?

>> Vždy nás nejdříve okamžitě kontaktujte a zašlete nám fotografii, co se ze zbožím stalo. Vyhnete se zbytečným úkonům či posílání někam apod. Plno věcí řešíme na dálku skrze e-mail. <<

Česká Pošta
1) Máte 48h (v pracovních dnech) od doručení na zahájení reklamace u České pošty. To znamená, že se zbožím zajdete na poštu za vedoucím pošty, tedy není nutné stát žádnou frontu u klasických přepážek.
2) Vedoucí s vámi sepíše reklamační protokol, sdělte vše dle skutečnosti. Na konci protokolu se uvádí, kdo obdrží pojistné za uznanou reklamaci. Uveďte prosím jako příjemce pojistné částky "GourmetKava - D.Škoda, Mánesova 49, 12000 Praha" a platbu v hotovosti (tj. dobírkovou poukázkou). Proč takto? Protože jedině tak už nemusíte dál nic řešit a pošta vše bude řešit s námi, tj. vám můžeme obratem zaslat nové zboží a nemusíme čekat 30 dní než doběhne reklamace, my dostaneme peníze a pak to dořešíme.
3) Od vedoucího obdržíte reklamační protokol. Tento reklamační protokol nám zašlete na e-mail info@gourmetkava.cz.
4) Na základě obdrženého protokolu vám můžeme následující den odeslat nové zboží.

GLS
Při převzetí zásilku zkontrolujte, pokud by jevila známky jakéhokoliv problému, nechce si sepsat škodní protokol, na základě toho protokolu se bude nadále řešit postup reklamace.

Zásilkovna
Při převzetí zásilku zkontrolujte, pokud by jevila známky jakéhokoliv problému, nechce si sepsat škodní protokol, na základě toho protokolu se bude nadále řešit postup reklamace.

 

Vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů

Přišlo Vám zboží, ale již jej nepotřebujete či se Vám opravdu nelíbí? Nedá se nic dělat, ale můžete ho vrátit. Vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy a pošlete jej zpět se zbožím. Zboží prosím nikdy nezasílejte zpět na dobírku, v takovém případě budeme muset zboží odmítnout a vy byste pouze přišli o poštovné. Při vrácení zboží již nemáte nárok na proplacení poštovného od Vás k nám, ale pokud vracíte kompletní objednávku máte nárok na proplacení vámi zaplaceného poštovného od nás k vám. Zboží prosím vracejte nové a nepoužité, pokud bude vrácené zboží užívané či nekompletní (tj. například bez obalu), můžeme vám dle zákona i obchodních podmínek ponížit vrácenou cenu o náklady na uvedení věci do původního stavu. Je to logické jistě byste si také nechtěli koupit zboží po někom, kdo jej používal před vámi.

>> Formulář odstoupení od smlouvy - stahujte zde <<

Zboží vždy zasílejte na adresu do Prahy (nikoliv na sídlo v Náchodě!). Zasílejte Českou poštou jako Cenný balík, vyjde to levněji než Balík Do ruky.
GourmetKava s.r.o.
(vrácení zboží)
Mánesova 49
12000 Praha