Prodejna otevřena ✅ // E-shop odesílá bez zdržení. // Informace k dopravě a Vánočnímu provozu zde.

Časopis Standart č. 18

190 Kč
S DPH

Osmnácté číslo magazínu Standart, jednoho z nejprestižnějších časopisů o kávě na světě, který vychází v češtině / slovenštině, angličtině a japonštině a prodává se ve více jak 60 zemích světa.

Není skladem
Standart

Doporučuje nás 98% zákazníků

Doprava zdarma nad 2000Kč

Vše skladem, zítra u vás

 

Káva pražená každý týden

Kritika, jako sociální fenomén, se může stát hnací silou ve vaší práci. Při aktuálním vydání Standart magazínu představujeme novou strukturu obsahu, kde se tematickým článkem stává esej "Otázka kvality: o kávě a kritice", od úžasné Noa Berger, která se zabývá spotřebou kávy. Noa dopodrobna zkoumá aktuální kritický stav výběrové kávy a právě přes tyto detaily nám prozrazuje hodně o samotném vývoji kritiky, kterou vnímáme obecně. Nepřehlédněte moudrosti, které přináší James Hoffmann, Scott Rao, Ashley Rodriguez, Michelle Johnson, Matter Perger či Oliver Strand a další!

Kritika je důležitou součástí růstu jakéhokoli odvětví. I kvůli našemu hlavnímu zájmu o vývoj výběrové kávy jsme se rozhodli prozkoumat úlohy kritiky právě s přihlédnutím na kávu. Na co všechno se tedy můžete těšit v novém čísel?

Úplně na začátku připomínáme, že Gwilym Davies přináší druhé pokračování série, v níž odhaluje běžné kávové mýty. Proč říkáme, že káva je zrno, je Arabika opravdu z Arabského poloostrova a Robusta jen vymyšlený druh? Ashley Rodriquez se kriticky podívala na tvorbu ceny zelené kávy. Konzultantka a baristická mistryně Erika vůni se s námi promluvila také o tom, jak se s kritikou vypořádat, co s ní dělat aby se pro vás stala užitečná a jak efektivně kritizovat průmysl, který milujete.

I v tomto vydání pokračuje série článků o vodě s Adrianem Krišákom z Need for Espresso: Underground. Tentokrát se podíváme na to, kde a jak hledat informace, což vám může ušetřit hodiny frustrace. V rozhovoru s Ivetou Pupišovou jsme se s přihlédnutím na kritiku dostali do hotelového světa a dozvěděli se o práci hotelové špionky.

Vedle listování novým číslem však nezapomínáme na úspěšné domácí projekty a přinášíme informaci jak se ze Stacomb Company stala úspěšná firma založená na přátelství a kvalitních produktech.

1589 9771339821000