⚡Doprodej nejprodávanějšího mlýnku Kaffia Barista se slevou 25 %, neváhejte ⚡

Reklamace zboží v zákonné lhůtě 2 let

V našem obchodě jde spíše o formální věc, protože kávu vypijete raz dva a ostatní produkty jsou kvalitní a naštěstí máme minimum reklamací, ale výrobní vady se samozřejmě vyloučit nedají a nic moc s nimi nenaděláme.

  1. Klikněte výše na žluté tlačítko "Reklamace ve lhůtě 2 let", dále postupujte podle zadání, popište váš problém a přiložte fotografii nebo video s daným problémem.
  2. Budeme vás kontaktovat, jak situaci vyřešíme.

Pokud se domluvíme, že reklamované zboží bude potřeba fyzicky zaslat k reklamaci a zvolíte si naší přepravu přes Zásilkovnu (Packetu), nemusíte do balíku nic přikládat, jelikož na přepravním štítku, který od nás dostanete, bude uvedené číslo reklamačního případu.

Pokud byste zboží chtěli zaslat zpět po vlastní ose, přiložte prosím k zásilce Reklamační formulář. Zboží vždy zasílejte na adresu do Prahy (nikoliv na sídlo v Náchodě!). 

GourmetKava s.r.o. 
(Reklamace)
Mánesova 49 
12000 Praha

Vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů

Přišlo Vám zboží, ale nakonec jej nepotřebujete či se Vám opravdu nelíbí? Nedá se nic dělat, ale můžete ho vrátit.

  1. Klikněte výše na žluté tlačítko "Vrácení ve lhůtě 14 dnů", dále postupujte podle zadání.
  2. Zvolte si způsob přepravy. Pokud si vyberete jednoho z naších přepravců, co bude nejspíše pro vás cenově výhodnější možnost, nemusíte do balíku nic přikládat- na přepravním štítku, který vytvoříme, bude uvedené číslo reklamačního případu. Uvedenou částku za přepravu vám pak strhneme z vrácené celkové částky.
  3. Pokud se rozhodnete zaslat balík po vlastní ose, vyplňte a přiložte Formulář pro odstoupení od smlouvy. Zboží vždy zasílejte na adresu do Prahy (nikoliv na sídlo v Náchodě!).
  4. Zboží prosím nikdy nezasílejte zpět na dobírku, v takovém případě budeme muset zboží odmítnout a vy byste pouze přišli o přepravné náklady. Při vrácení zboží nemáte nárok na proplacení poštovného od Vás k nám, ale pokud vracíte kompletní objednávku, máte nárok na proplacení vámi původně zaplaceného poštovného od nás k vám.
  5. Zboží prosím vracejte nové a nepoužité, také prosím čisté, suché a ve svém obalu. Pokud bude vrácené zboží užívané či nekompletní (tj. například bez obalu), můžeme vám dle zákona i obchodních podmínek ponížit vrácenou cenu o náklady na uvedení věci do původního stavu. Je to logické jistě byste si také nechtěli koupit zboží po někom, kdo jej používal před vámi.

Adresa pro vrácení zboží:

GourmetKava s.r.o. 
(vrácení zboží)
Mánesova 49 
12000 Praha

Došlo vám jiné zboží než jste objednali? 

Došlo vám něco jiného? Omlouváme se, i to se může stát, jsme jenom lidé :-( Každopádně situaci se budeme snažit obratem vyřešit ve váš prospěch. 

Vždy nás nejdříve okamžitě kontaktujte přes tlačítko "Došlo mi jiné zboží než jsem objednal" a připojte rovnou fotografii, co vám došlo, pomůže i fotka přepravního obalu. Vyhnete se zbytečným úkonům či posílání někam apod. Nejdříve situaci prověříme, následně se ozveme s návrhem řešení.

Rozbité zboží během přepravy

Došlo vám rozbité zboží? To nás mrzí. Snažíme se zboží poctivě balit, lepit upozornění na balíčky, že obsahují sklo, ale přesto se to občas stane, že zboží k vám dojde rozbité. Jak postupovat?

Vždy nás nejdříve okamžitě kontaktujte nejlépe přes tlačítko "Rozbito během přepravy". Vyhnete se zbytečným úkonům či posílání někam apod. Připojte rovnou fotografie. Pokud máte, přiložte rovnou i zápis o škodě od přepravce.

Prosím berte na vědomí, že reklamaci u přepravce můžeme obecně podat do několik dnů od převzetí zásilky (záleží od přepravce, ale lhůty jsou velmi krátké). Přepravci budou vyžadovat důkladnou fotodokumentaci výrobku, balení, výplně, všech štítků apod. Je proto nutné, s kontrolou obsahu balíčku nečekat a provést kontrolu okamžitě.

Česká Pošta

  1. Máte 48h (v pracovních dnech) od doručení na zahájení reklamace u České pošty. To znamená, že se zbožím zajdete na poštu za vedoucím pošty, tedy není nutné stát žádnou frontu u klasických přepážek.
  2.  Vedoucí s vámi sepíše reklamační protokol, sdělte vše dle skutečnosti. Na konci protokolu se uvádí, kdo obdrží pojistné za uznanou reklamaci. Uveďte prosím jako příjemce pojistné částky "GourmetKava - D.Škoda, Mánesova 49, 12000 Praha" a platbu v hotovosti (tj. dobírkovou poukázkou). Proč takto? Protože jedině tak už nemusíte dál nic řešit a pošta vše bude řešit s námi, tj. vám můžeme obratem zaslat nové zboží a nemusíme čekat 30 dní než doběhne reklamace, my dostaneme peníze a pak to dořešíme.
  3. Od vedoucího obdržíte reklamační protokol. Tento reklamační protokol rovnou připojte do reklamačního případu.
  4. Na základě obdrženého protokolu vám můžeme následující den odeslat nové zboží.

GLS 
Při převzetí zásilku zkontrolujte
, pokud by jevila známky jakéhokoliv problému, nechce si sepsat škodní protokol, na základě toho protokolu se bude nadále řešit postup reklamace.

Zásilkovna (Packeta) 
Při převzetí zásilku zkontrolujte
, pokud by jevila známky jakéhokoliv problému, nechce si sepsat škodní protokol, na základě toho protokolu se bude nadále řešit postup reklamace.