Kategorie

Rozbité zboží během přepravy - Česká pošta

Došlo vám rozbité zboží? Snažíme se zboží poctivě balit, lepit upozornění na balíčky, že obsahují sklo, ale přesto se to občas stane, že zboží k vám dojde rozbité. Jak postupovat?

1) Máte 48h (v pracovních dnech) od doručení na zahájení reklamace u České pošty. To znamená, že se zbožím zajdete na poštu za vedoucím pošty, tedy není nutné stát žádnou frontu u klasických přepážek.

2) Vedoucí s vámi sepíše reklamační protokol, sdělte vše dle skutečnosti. Na konci protokolu se uvádí, kdo obdrží pojistné za uznanou reklamaci. Uveďte prosím jako příjemce pojistné částky "GourmetKava - D.Škoda, Mánesova 49, 12000 Praha" a platbu v hotovosti (tj. dobírkovou poukázkou). Proč takto? Protože jedině tak už nemusíte dál nic řešit a pošta vše bude řešit s námi, tj. vám můžeme obratem zaslat nové zboží a nemusíme čekat 30 dní než doběhne reklamace, vy dostanete peníze a pak to dořešíme.

3) Od vedoucího obdržíte reklamační protokol. Tento reklamační protokol nám zašlete na e-mail info@gourmetkava.cz.

4) Na základě obdrženého protokolu vám můžeme následující den odeslat nové zboží.

Jak vidíte v praxi může vše trvat 1-2 dny, nedochází ke zpoždění, nemusíte platit žádné poštovné navíc za odeslání zboží nám zpět a ani nemusíte na poště stát fronty.

Pokud máte jakýkoliv dotaz napište nám, zavolejte nám, určitě vše vyřešíme, máme několik let zkušeností!


Reklamace zboží v zákonné lhůtě 2 let

V našem obchodě jde spíše o formální věc, protože kávu vypijete raz dva a ostatní produkty jsou kvalitní a neobsahují žádnou elektroniku, takže v zásadě není co reklamovat, ale přesto, pokud s nečím nejste spokojeni

1) kontaktujte nás, popište váš problém a nejlépe přiložte fotografii toho s čím máte problém
2) dohodneme se a dojde k vrácení peněz či zaslání nového zboží apod., tak abyste byli plně spokojení.

Zboží vždy zasílejte na adresu do Prahy (nikoliv na sídlo v Náchodě!). Zasílejte Českou poštou jako Cenný balík, vyjde to levněji než Balík Do ruky.
GourmetKava s.r.o.
Mánesova 49
12000 Praha

 

Vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů

Přislo Vám zboží, ale již jej nepotřebujete či se Vám opravdu nelíbí? Nedá se nic dělat, ale můžete ho vrátit, kontaktujte nás a jistě se dohodneme. Zboží prosím nezasílejte zpět bez ohlášení a nikdy jej nezasílejte zpět na dobírku, v takovém případě budeme muset zboží odmítnout a vy byste pouze přišli o poštovné. Při vrácení zboží již nemáte nárok na proplacení poštovného od Vás k nám. Zboží k nám můžete vrátit pouze nové a nepoužité při jakémkoliv zjištění užívání, například mlýnek či frenchpress jsme nuceni tento nárok na vrácení peněz odmítnout, je to logické jistě byste si také nechtěli koupit zboží po někom, kdo jej používal před vámi.

Zboží vždy zasílejte na adresu do Prahy (nikoliv na sídlo v Náchodě!). Zasílejte Českou poštou jako Cenný balík, vyjde to levněji než Balík Do ruky.
GourmetKava s.r.o.
Mánesova 49
12000 Praha